Shop Forum More Submit  Join Login
Booop by Nishipu Booop by Nishipu
//turns off smoothing , pressure, density, and size on SAI
//throws away the transform tool and other fancy shit
//points at art I will correct you somedaaaaay
get ready for more shit like this until im satisfied HAH gomen

Kiimi (right) :iconallvar:
Kapu (Left) :iconnishipu:

Onini Species - :iconnotsojelly:
Add a Comment:
 
:iconmonochromera:
monochromera Featured By Owner Jun 11, 2016
holy heck these are GORGEOUS 
love your skills with colors and poses <3
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Jun 11, 2016
tysm ;v;
Reply
:iconmuramani:
Muramani Featured By Owner Edited Jun 8, 2016   Digital Artist
The swallow bird looking ooooooooooone~<33 My fave animal<33
These are such cuties!
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Jun 11, 2016
I KNOWW i love the colors ! x'D 
ty!
Reply
:iconnotsojelly:
NotsoJelly Featured By Owner Jun 7, 2016  Student Digital Artist
//Crying
They look amazing in your style. The tiny toe beans //sobb
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Jun 11, 2016
SJKLDFG NO PLS
My anatomy sense for them is outa charts hot dayum orz
tysm! ;w;
Reply
:iconirianwhitefox:
IrianWhitefox Featured By Owner Jun 7, 2016  Professional Interface Designer
These two are so awesome! :D
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Jun 11, 2016
ty! >U<
Reply
:iconirianwhitefox:
IrianWhitefox Featured By Owner Jun 12, 2016  Professional Interface Designer
It's my pleasure! smile 
Reply
:iconfrostpeltwolf:
Frostpeltwolf Featured By Owner Jun 7, 2016  Hobbyist General Artist
Freakin' love these cute boofers omg
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Jun 11, 2016
HAHA thank you!
Reply
:iconfrostpeltwolf:
Frostpeltwolf Featured By Owner Jun 12, 2016  Hobbyist General Artist
You're very welcome nishi ;3; <333
Reply
:iconginsuke:
Ginsuke Featured By Owner Jun 7, 2016  Hobbyist Digital Artist
cute little shits
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Jun 11, 2016
like me
Reply
:iconcynerik:
Cynerik Featured By Owner Jun 7, 2016  Student Digital Artist
Cuties. I am slain. 
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Jun 11, 2016
omf x'D Im sorry for the delay of your custom btw! Im working through them and should be at yours soon! ;x;
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
June 7, 2016
Image Size
852 KB
Resolution
2719×2000
Link
Thumb

Stats

Views
381
Favourites
57 (who?)
Comments
16
×