Shop Forum More Submit  Join Login
Aaa Atsuiyooo by Nishipu Aaa Atsuiyooo by Nishipu
//house AC breaks
Remembers AT with :iconetluce:
Tortures Ken with same pain im getting : heat LMAO

ASDKFJGSF KEN LOOKS KINDA REALLY BAD N SCARY GOMEN IDK WHAT I WAS THINKING-MUST BE THE TIME 
Add a Comment:
 
:iconb3astbeat:
b3astbeat Featured By Owner Jul 15, 2015
lol much atsuiiiii hngh //blows up from the heat
Reply
:iconginsuke:
Ginsuke Featured By Owner Jul 14, 2015  Hobbyist Digital Artist
Omg that face lolllllll
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Jul 14, 2015
:iconsexybrowsplz:
Reply
:iconginsuke:
Ginsuke Featured By Owner Jul 16, 2015  Hobbyist Digital Artist
RIPS OFF YOUR MOUSTACHE
Reply
:iconetluce:
etluce Featured By Owner Jul 14, 2015  Hobbyist Digital Artist
hOLYS HIT
throw me of a building this is perfect aaaa

his hand is just, hOW CAN YOU DRAW HANDS.
I just love seeing him in your style!!

Your art is so gorgeous and I love to se him in your style ; 0 ; <333
Thank yOUUU I am SO HAPPY WE COULD DO ANOTHER ARTTRADE ; w ;
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Jul 14, 2015
SHOVES INTO MOUNTAIN OF GLASS SHARDS

HHHHH YOU SERIOUS WOMAN, THAT PART JUST MIGHT BE THE SHITTIEST OUT OF THE WHOLE PIC, I HATE THAT THNIGNAGFHSAFLKASF

hhhhhh glad you like it though :iconcryingbearplz: tysm for accepting it !

SOBS PLS, OTHER WAY
Reply
:iconetluce:
etluce Featured By Owner Jul 16, 2015  Hobbyist Digital Artist
hHHHH OmG NO SHUT UP.
ITS GORGEOUS: I LOVE THE PICTURE SO MUCH //SCREAMS AT YOU
Reply
:iconhachi-the-drawer:
Hachi-the-Drawer Featured By Owner Jul 14, 2015
haha this is really good XD
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Jul 14, 2015
X'D thanks!
Reply
:iconmad--machine:
Mad--Machine Featured By Owner Jul 14, 2015
Your icon seems to suit your feelings about the temperature.
Also gimme your shading, dammit. Its beautiful ;-;
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Jul 14, 2015
LOL IKR
hhhh pls x;D ty
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 14, 2015
Image Size
1.3 MB
Resolution
1500×900
Link
Thumb

Stats

Views
323
Favourites
25 (who?)
Comments
11
Downloads
4
×